You know this feeling, that makes everything alright!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, MEN. Vill ni verkligen höra om mitt "idag har jag jobbat" liv?
Skulle inte tro de!
Kan iaf sammanfatta att jag snart jobbat 5månader, jag trivs som fisken i vattnet och får så mycket ansvar som känns så jävla bra! Äntligen litar någon på mig. Jag får lösa problem som säljarna liksom helt enkelt litar på att JAG (och bara jag) ska klara av. De är så jävla kul och jag trivs och utvecklas så enormt som person!

Bingó och jag njuter av varandra, vi sällskapar mest från marken. Promenader, tömkörningar och stallmys är vårat liv just nu. Skrittar lite barbacka då och då men väldigt sparsamt.
Och ska ja erkänna så är de ganska skönt att just nu ha det helt kravlöst på hästfronten!

Jag har planer för framtiden och jag skulle hemskt gärna vilja hoppa fram 2månader iaf.
Men vi låter dagarna rulla på som de gör just nu.

Vardagslyx är att spendera tid med dig.
Min fina underbara vän <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: