Men åh

Nu blev ja på lite dåligt humör...
Suck :(
Jag såg fram emot att åka till Ullared med mamma (och några till) under våren någongång. Men nej, de blev såklart "inställt" för ist fick de någon idé om att åka till Prag (med respektive) och då frågade ingen om ja ville följa med? Gaah, åh ja vill ju också göra något kul!

Så de blir inge Ullared... (massa fula svordommar) och inget annat kul eller "att se fram emot".
Känner att jag är löjligt besviken, men ändå :( Jag ville ju.

Jag skulle jättegärna vilja åka till London i vår, typ förlängd weekend.. Men de är de väl ingen som vill följa med mig på :(


Bara kände för att klaga av mig lite nu faktiskt.
Alla gör en massa kul men ja bara sover och jobbar (typ...)


Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

DU OCH JAG OCH LONDON.



Och varför inte du och jag och ullred med? Dela på soppapengar!

2012-01-05 @ 19:56:57
URL: http://www.stalltjej.se
Postat av: Sandra Nensén

åhh :(

jag vill oxå till London!!

2012-01-05 @ 20:52:58
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: