This is how I do it!

Har haft en bra dag, trött är jag. Hela tiden :( Skulle verkligen behöva lite mer soltimmar nu, de är SÅ tungt att åka till jobbet när de är mörkt och åka hem när de är mörkt :(  BLÄ på det!

På jobbet har vi börjat få mer och mer att göra, och idag var dagen sådär underbart lagom!
Jag och "chefen" lekte lite och jag fick "rida" (läs åka) på en stor rulle med bubbelplast. Jag klarade typ 2m sen låg jag på golvet och asgarvade, "chefen" stod med rullen som stöd och asgarva. Ja vi har kul iaf! ;)

Åkte vidare till stallet där de fick gå FORT idag, 30min In and Out! :P Han iaf mocka, packa hö och släppa in hästen (för han kan inte lämnas kvar ute, då springer och gnäggar the hest!)
Vidare mot gymmet där de blev 1timmes spinning. Kände mig helt utsliten innan jag gick in, och klev ut som en ny person efter att ha plågats i 60min :P Den här instruktören var nog helt enkelt en av de bästa! Faktiskt :)

Nu sitter jag här, nyduschad och fräsch och är så nöjd över mig själv. Jag gillar mitt resultat, för trots att jag har tränat sen i slutet av oktober så "har de inte hänt så mycket", dock har jag själv valt att fortsätta "ha ett liv" och ja äter lite de ja känner för. Med måtta dock! Och tränar runt 2-3 dagar i veckan (och därimellan promeneras de en hel del på jobbet, och Bingó får promenader) så har jag totalt försvunnit med 23cm ^^.

I vår (rättare sagt, när de väl börjar bli lite ljusare om kvällarna) ska ja börja promenera/jogga, som variation!
Men ja, de måste bli ljusare ute för de hehe :P

Imorgon blir de en lång kväll i stallet, promenad och insläpp står på schemat! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra Nensén

wow va duktig du är!!

Ge mig lite motivation tack!

2012-01-18 @ 09:33:32
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Noomie

Mysig bild^^,

2012-01-24 @ 23:03:25
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: