Du är anledningen till att jag andas

Yes, nedräkning påbörjad! :D 4:a dagar kvar till semesterdel nr 2 :D woohoo!
Dagen har varit helt okej, rullat på i lugn takt och jag har fått massa tråkgöra gjort! Bra det!
Idag tog jag faktiskt och red Bingó. Kommer typ ske 2ggr i månaden ;)
Vi kommer mest att promenera och kanske börja tömköra lite om han nu kan tycka att de är kul för en gångs skull :P Men det finns inget bättre än att sitta på hans rygg!
Men ack så jävla omusklad och benig han har blivit :( Va hände med min mjuka fotölj?
Det kommer bli en riktigt svår vågskål att hålla honom frisk "/ Han kräver ju muskler för att inte "falla isär".
Ja får liksom helt enkelt se hur länge jag kan hålla honom hel. Jag hoppas på några år till iaf <3
Mittfinaälskadehjärta <3
 
 
En pilotbild dagen till ära!
 
Och älskadefina du, hur mycket jag än inte vill tänka tanken,
kommer jag att dö utan dig vid min sida.
Minfinafinafinafinavän <3
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Guffi är bara torr, men något skruffs ser jag inte just nu, så det får jag väl vara glad över :) Nej, det har jag inte. Sån för barn menar du?

2012-07-28 @ 20:33:01
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: