Kiopraktik

Ja, idag var de dags!
Med andan i halsen åkte jag hela vägen till Hammarby Sjöstad för ett kiropraktor besök, läskigt!!!
Men de är tur att jag känner Malin, världensbästa KiropraktorMalin! :D
Hon har ju knäckt Bingó i flerflera år, så de är skönt att vara hos någon man känner!
 
Iaf, de gick bra, men jag hade en låsning i vänstra höftleden, men inget i ryggen eller i axlarna. Coolt!
Trodde absolut att något skulle sitta i mina axlar, men de är tydligen sekundärt från höften!
Iaf, inget knakelibrak (som tur va, då hade jag dött!) men tryck och lite annat blev det.
Tydligen överrörlig också, hade jag ingen aning om :P Och ländryggen var värst. Men fick lite övningar att göra.
Speciellt innan jag sitter upp på Kelda (eller någonannan häst med för den delen!).
 
Så lite att tänka på! Och när VärldensbästaRIDlärarMalin börjar skälla på mig om mina axlar och sittben, då är det dags för ett besök igen! hehe..
Men så skönt att de liksom inte var så mycket mer än så!.  Måste bara själv vara noga med rätt träning och muskeluppbyggnad så blir det nog bra :D
 
Jag kan ju säga att jag nu 1timme senare är rätt öm i min vänstra höft, hehe.
Imorgon blir det att rida en sväng på Kelda, och jag hoppas ju att jag får känna en skillnad!
Måste bara komma ihåg allt de där som jag måste göra, hehe!


Kommentarer
Postat av: Fia

Told ya! :D Skönt det gick bra iaf :) Övning berätta Fia?! :) Haha, need I do. Överrörlig, problem med ländrygg pga det ;) Hon sa bara åt mig att träna upp magmusklerna, haha, lycka till, lat-fia (a)

Och tack, hehe *rodnar*

Svar: ojoj, världens fjolligaste övningar, som typ handlar om att rotera höftbenskulan x)suck hehe
Carro

2012-07-30 @ 21:40:09
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: