Med er är jag aldrig ensam

Härliga härliga lördag! Började på gymmet med 1 timmes spinning, jättehärligt! Vidare mot stallet där jag fick en känsla av att jag ville se hur Bingo ser ut i rörelse! Sagt och gjort blev han longerad och såg riktigt fräsch ut! Jättekul och en sten föll från mitt hjärta <3 fina älskade häst! Så skönt att han är ren igen! Kelda och jag red på ridbanan, ca 30min. Jätteduktig tjej och de känns att bettbytet har gjort en del! Trava superfint! Fick igenom henne i tölten och galopparbetet i höger varv vart helt otroligt bra! Vänster inte så bra, men höger! Wow :D Så en glad Carro åkte från stallet sen! Vilken lycka! Och vilken tur att dessa två tillhör mig <3 mina fina vänner! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: