<3

Det regnar inte! WOOHOOO
Äntligen säger jag bara!

Kelda fick en tur på vägen, tänkte egentligen rida på banan, men sandunderlaget var så otroligt tungt efter allt regnande. Vi skrittade ut ist, med lite trav galopp och tölt. Men mest skritt. Hon var lite stissig idag och skyggade för lite småsaker (som typ en människa ståendes på sin egna tomt haha), masserade igenom hennes lår och rumpa med lite arnika, sen fick hon fortsätta ha på sig de lite tjockare täcket. Så blåsigt och kallt och hon har fällt all päls i princip!.

Bingó kändes lite hängig i stallgången, ingen temp dock! Ljud ifrån magen osv. Vaknade till lite efter ett tag så bestämde mig för att skritta ut en sväng. Men de gick inte. Kom typ 100m från stallet, sen kändes han konstig!. Spände upp hela ryggen, snubbla till på fram och tappade bakdelen. Satt av direkt och gick tillbaka.
Jag hoppas så att de bara är sviterna av att han var lite kall igår, dvs ömma och stela muskler! Annars bryter jag ihop och vet inte alls vad jag ska göra :( Åh jag får sådan ångest och klumpen i magen är SÅHÄR stor just nu :'(
Mattesälskadehjärta <3



Önskar verkligen att det inte är något :(
Mattesälskade <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: