Dagen efter

Idag är en seg dag, hade superkul igår med jobbet på våran "sommarfest"
Lite brännboll och kubb i Hagaparken (och de regnade bara när vi gick dit, sen hade vi sol! :D)
Sen vidare "hem till Solna" (där vi har en butik) för mat, förrätt varmrätt och efterrätt :) Med fortsatt mingel.
Senare drog vi ut på stan. Hamnade på någon bar vid Moode gallerian (hette det så tro?), vidare mot stureplan och tillsist hamna vi på någon Irländsk pub. Hade iaf jättetrevligt och de är kul att några av "gubbarna" orkar hänga med :D

Idag är som skrivet en seg dag, ska inte säga att jag mår superdåligt, men eehe, ja mår inte bra eller haha.
Tur att man är ledig idag iaf, och hästarna får en vilodag till kan jag lova :P

Ser fram emot 2dagars jobb, sen är man ledig igen. Efter det mina vänner är det inte alls långt kvar tills de är dags för SEMESTER!! Som jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: