En bra dag på jobbet

Igår var jag och Kelda ute på en skogstur, vi red den sk. "bondgårdsrundan" vilket innerfattar en bondgård med kossor, får och hundar. De gick jättebra förra gången vi red när vi hade moraliskt stöd, igår var det liiite läskigt sa Kelda! Men hon är lätt att övertala! hehe. På vägen hem körde vi lite trav-galopp-trav övergångar, så härlig tjej! Någongång gick vi över från galopp till skritt för att bryta lite, men hon är lika duktig ändå!

Bingó fick halvspringa i lina, ser inte bra ut direkt. Får se hur jag gör efter kiropraktorbesöket! Vem vet?!

Idag däremot har mamma tagit hand om pållarna, jag har haft "grillfest" på jobbet. Riktigt trevligt :)
Vi hade t.om en trubadur spelandes :D Det om något var riktigt mysigt! Varför har man inte det oftare på större tillställningar? Höjer ju stämningen till tusen!!

Nu ska jag däremot vandra vidare mot sängen! Imorgon ska jag besikta hästsläpet igen!
Hoppas den går igenom! Orkar inte med mer skit nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: