Finally

Usch vilken morgon jag fick idag! Vaknade med ett ryck 07:47... Jag börjar jobba 07:45... Så ILLA!
PANIK upp ur sängen, kasta på mig kläder och smink och ut till bilen. Tur att jag koppla på hästsläper igår, så fort iväg mot jobbet!, kommer dit kvart över 8:a. Så "bara" en halvtimme sen, usch! 

Vid 11:a sen var de dags att besikta släpet. och ÄNTLIGEN gick den igenom! 3:e gången gillt!
Så nu på Måndag ska jag och Kelda iväg på träning! :D sååå kul!
Äntligen kan jag få börja göra sånt där kul! :D Åka iväg på träningar, tävlingar, kurser osv osv!

Idag fick Kelda springa i lina, hon börjar slappna av mer i traven nu och vågar söka sig till en längre form med längre steg! Duktig tjej! Hon älskar dock att dra iväg i 4språngs galopp med bockinslag.. Så idag slog hon sig på frambenet så de började blöda lite :( Men hon vart inte halt som tur är! Inte öm eller!. 

Bingó blev bara myst i stallet idag, imorgon ska vi ta oss en promenad hade jag tänkt :) 

Nu är de inte många dagar kvar tills min första semesterdel! :D åh så skönt det ska bli! :D


Mina fina vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: