Kiropraktorbesök

Alltid lika Mysigt när världensbästa Kiropraktor Malin kommer ut!
Vi började med Bingó, som då hade problem med SI-leden och låsningar både i kota, knä och bog på höger fram. 
Inte så konstigt då han sett riktigt illa ut nu ett tag!. Dock fick jag berömm över hur fin i hullet han är :D och muskulärt (även fast han inte är ridbar eller blivit riden ordentligt på flera månader)
 
Sen var det Keldas tur, hon tyckte det var lite konstigt när Malin höll på. Men det gick bra ändå :)
Hon hade SI-leden på båda sidor, samt något stum rygg. Annars fick jag där också berömm om bra hull :) Dock dåligt med muskler, men det om något är väl helt förklarligt! 
Men nu är båda hästarna gröna i kroppen på det sättet iaf :) 
Kelda ska såklart ridas mycket ut, och klättras med för rygg och bakben! 
Bingó ska promeneras, tömköras och älskas :) 
 
 
Efter stallet drog jag till gymmet, över 1 vecka sen jag var där! Usch på det!
Men idag vart det 30min på crossen och sen 1timmes "powerwalk" på bandet.
Dvs så hann jag med att se ett avsnitt av Simpsons, och 2 avsnitt av Family Guy ;) haha
 
 
 
 
Kelda bebis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: