The Black Panter

 
Har haft en lugn lördag, började på Sats med spinning.
Mina skavsår gjorde sig påminda, ajaj säger jag bara!.
Efter spinningen åkte jag mot stallet, Kelda och jag red ut en sväng, med gelpaden på.
Jag fick den att ligga precis så som jag ville också, med ett stabilt schabrak fick jag till det med en "tunnel"
och sadeln låg stilla och passformen vart mycket bättre! Dock hoppas jag att slippa paden till hösten/vintern!.
Damen fick lite skavsår från ena bootsen idag också :( dumt! Blir att rida utan ett tag nu.
 
Bingó fäller fortfarande sin vinterpäls.. Helt sinnessjukt.. Faktiskt!
De verkar inte ta slut eller! Han kommer väl ha sommarpäls i 2dagar typ, sen sätts vinterpälsen >.<
 
 
Fina missekattungen var ute på äventyr idag, mamma och pappa lät honom följa med ut på tomten när de skulle fixa och trixa med ogräs osv. Han får ju inte gå löst, den lille ^^ Utan sitter fast i koppel ;)
Han såg också helt SJUKT nöjd ut när jag kom och han jama! MATTE titta :D JAG ÄR MODIG, titta nu matte, matte titta nu!!! Jag har dödat en kotte! :D
Typ så ja!
 
Nu sover han JÄTTETUNGT ute på altanen, haha. Jobbigt att vara modig panter ute på äventyr ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Har han fortfarande vinterpäls? Det kanske är åldern som spökar.
Våran katt hon nöjer sig med att vara på balkongen och hitta på äventyr :)

2012-06-30 @ 21:25:28
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: