Like a jigsaw puzzle

Känns jättetråkigt att jag inte orkar med eller har något kul att skriva här längre.
Bingó skrittas bara ibland. Lite drygt 2ggr i veckan. Sen är de mest promenader som gäller.
Gammelgubben <3

Idag har jag däremot ridit, på riktigt! Fick låna Einrad!
SÅÅÅÅÅ kul och nu vill jag verkligen inge mer än att köpa en ny pålle!.
Vi tränade lite på att bära sig på innerbak! Jättenyttigt för mig att få rida ordentligt igen.
Einrad är så otroligt lättlärd och villig att göra rätt, så de är ju sjukt kul att rida henne! Bebishästen! :D
Tränade mest tölten, enbart för att hon har en sån grym tölt! Travade en del och galoppa lite på volt också!.

Och imorgon ska Bingó agera ponnyridnings ponny :) De kommer han nog att gilla!

Försöker så gott jag kan pussla ihop mitt liv sådär som jag vill ha det. Väldigt svårt, många bitar ska falla på plats!. Men tillslut hittar jag nog alla bitar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: