Shout it out loud

Spenderat 430kronor bara sådär, på 10min. :( Hade gärna lagt de pengarna på något annat... Meeen aja.
Jävla visdomstand att växa ut å vara vass å göra illa min lilla kind :'( Stort elakt sår blev de på 2dagar :( snyft

Jobbet bjöd på tårta idag också, sålde sjukt bra under februari månad. Gick över budget med typ 12%. Så grymt kul att de går så bra!! :D

Men med en jättejättelitenbit tårta i magen, blev de en 30min rask promenad med Bingó.
Med bus såklart. KAN inte hålla mig för han är såååå söt. Så kul att "överraska" honom genom att jag tvärvänder och springer åt andra hållet. Så de roade jag mig med några gånger. Han kan ju galoppa ganska samlat må ja säga haha!



you take my breath away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: