The way I like it

Började dagen i stallet, härlig skogstur med kamrat!
Bingó blev dock bara riden på bortåtvägen. Vågade inte rida hela slingan då den var lite isig på en del ställen och brodden är helt nya (dvs helt onerslipade.. Eh, bra svenska men ni fattar kanske?) så jag promenerade mer än halva vägen. Härligt som bara den i vårsolen! Dock lite kallt fortfarande.

Efter stallet blev de en 50min powerwalk/joggingtur. Härligt! :D
Så jävla drygt dock att man såklart ska pricka in en hundbajs med nya joggingskorna.. Ja blir så arg på sånt.
Vad ger hundägarna rätten att struna i att plocka undan efter sin hund när de är vinter och snö?.
Tror de att bajset försvinner med snön eller? Jävla idioter. Så fruktansvärt respektlös..
Skulle gott vilja tömma en skottkärra med hästbajs på deras trappa...

Blev en sväng till Farsta också med mammsen, hon ville så gärna.
Lite fönstershoppning men äntligen kom jag hem med 2 flätade smala skärp.
Ett svart enkelflätat och ett brunt 3flätat. ^^. Bara letat i sisådär 1år.

Har dock verkligen inte hunnit äta något alls idag, förutom en smoothie jag mixa ihop imorse..
Så, måste fan bli bättre på att äta även på helgen!



Kan knappt vänta tills man har den här vyn!
Gröna ängar och barmark!
iiihhh så mysigt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: