Coconuts

Haft en sådan skön dag idag, vakna utvilad vid 10, åt lite frukost och gick sedan ut i trädgården och pysslade för min odling! :D Nu bor mina små blomkålsplantor utomhus! Lösdrift ;) hehe
Hoppas de överlever, nu när jag gjort så fint med ny jord och gödsling!! De har t.om ett täcke på också!! ;)

Satte mig sedan i solen i nästan 2 timmar, bara slappa och försöka få bort likblekheten man fått från vintern haha :P Lite röd blev jag iaf, får hoppas på att de lägger sig så ja som sagt slipper blända andra ;D

Bingó fick mys i hagen idag, vi klappa, borstade och smörjde lite :) Hoppas HOPPAS att eksemet är lite lugnare iår! Nu hemma har jag duschat, pillat lite. Bakat kladdkaka ^^ och målat naglarna!

Känner mig taggad inför resten av veckan, bara 3dagar kvar :D sen helg igen! Kan inte alla veckor se ut såhär? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: