Just today

Dagarna rullar på bra hos mig just nu, att dö i soffan någon enstaka timme på kvällen är rena rama lyxen numera :P haha

Idag skrittade jag och Bingó ut en sväng, inte lika läskigt idag utan han var mest nyfiken men aktsam! :)
Kliar gör de på honom också, lite sår i ansiktet nu :/ INGET kul alls! Hoppas att jag får de under kontroll, smörjer som satan men ibland hjälper inte det ändå :( Lillahjärtat!

Kelda då, hon blev av med "lite" päls.. Alltså, jag tycker hon har väldigt lite päls kvar, men ÄNDÅ kan man dra av typ en fotbolls stor boll av päls! VART kommer de ifrån liksom?
Lite mer naken fick hon springa i lina på volten. Vi hade lite olika åsikter om hur vi skulle göra, men det gick bra tillslut! Lite mycket eld i tassarna på henne ibland :P

Bör nämnas också att jag har en sjuk träningsvärk.. Ben, mage, rumpa och armar. Hela köret alltså!




Kommentarer
Postat av: Fia

att koka linfrön ska tydligen vara väldigt bra mot exem, och sen även den där grejen med veterinären som man skickar med blod till så. Kanske testa? var billigt o. funkade bra

2012-05-30 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: