Torsdag

Det är helt otroligt vilket litet knippe av enerig den där lilla Kelda är! :'D
Tänkte ju longera/tömköra idag, men lektioner på ridbanan satte lite stopp på det (nog för att de nästan var klara så jag hade kunnat, men då hade jag liksom redan bestämt mig för att rida ut). Och så skulle 3kamrater ut å rida, så jag fick mer än gärna hänga på :) Blev en lite väl lång tur för Kelda egentligen, dock var de 95% skritt så hon dog nog inte ;) Men imorgon är det nog träningsvärk i damens kropp. Så hon ska få springa lite i linan imorgon och sen ha ledigt på lördag!
IAF, vi skrittade iväg och Kelda var SÅHÄR pigg och ville hänga med storhästen som hade typ 3ggr så stora steg haha, men vi hängde på ;) Grusvägar och jättemysig skogslinga! Kommer vara ännu mysigare att rida på sen när hon har bättre kondis :)

Bingó skulle få sig en ridtur han med, men när ridturen på Kelda drog över tiden så vart det omplanering. Han vart myst med och smord. Imorgon och i helgen ska han få all tid jag kan ge honom <3 Mattesfinaste <3

Älskar värmen som kommit, älskar ljuset vi har just nu! Inget känns jobbigt nu när solen lyser och värmen är här! JAG ÄLSKAR SOMMAREN! Thats it liksom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: