Lång stalldag

Åh yes, lång dag i stallet idag. Synd på det tråkiga vädret bara!
Ska väl inte klaga kanske, det var ju iaf uppehåll! Alltid något!
Jag och Kelda red timmesrundan, blev mest skritt då de var så klaffsigt blött i skogen. Våran härliga äng som man galopperar genom var bara en hal och sliskig stig :( BLÄ på den här årstiden!.
Kelda kändes fin på grusvägarna. Töltade riktigt trevligt, travade bara en kortis och tog en galopp. 
 
Bingó fick besök, och det kändes bra. Sen får vi se vart det tar oss därefter :) 
 
Blir ett kort inlägg idag, är så galet trött. Tror nästan jag t.om ska dra mig mot sängen nu faktiskt...
Eller iaf inom väldigt kort!. GÄSP säger jag bara! (och känner mig sådär jättegammal!)
 
 
 
 
 
Mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: