Underbara

Kommer till stallet och ser att Bingó ligger och sussar i hagen, och Kelda vaktar.
Tänker att han säkert vaknat till när jag har mockat klart och packat höt, för vem kan väcka en sovandes häst? :o
När jag står och packar höet ligger han fortfarande och sussar så sött. Lagomt tills att allt är klart ser jag hur Bingó ställer sig upp. Tänker "yes", pysslar lite med annat, tar ett grimskaft och går ut. 
Tro på fan att Kelda har lagt sig ned då, och Bingó vakar. Men vafan :( 
Bingó han dock se mig och vände sig om, vilket fick Kelda att ställa sig upp. MEN HUR ELAK KÄNNER MAN SIG INTE DÅ LIKSOM? F'låt tjejen <3
 
Bingó kom iaf, och blev idag tömkörd. Han ser mycket bättre ut rörelsemässigt, bortsett från det att han ser stel ut.
Men det är ingen direkt hälta, bara stelhet!. Så de är ju skönt iaf. Bingó fick en mycket välförtjänad Mattetid och vi hade jättemysigt. Han har kommit på att om man hela tiden pussar och buffar på matte får man lite skratt och en kram. Charmknutte <3
 
Kelda blev avspolad och avborstad och insläppt i boxen :) 
 
 
Charmpojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: