Vem är jag?

Nattligt inlägg skrivet på mobilen, ja men de kan ju bara sluta på ett sätt.

Känner mig så galet kluven och rädd. Jag närmar mig ett "stort delmål" viktmässigt och känner mig så jävla stolt över mig själv på den fronten. Men ju närmare målet jag kommer känns det som att jag förlorar en del av mig själv, vem är jag?

Den jag har varit börjar att tyna bort. Den där superblyga tjejen är inte jag just nu. Ibland känner jag mig som "vem som helst" men så slår något till och min osäkerhet kommer som ett brev på posten. Även om jag tagit stora steg framåt i min personliga utveckling så ligger "mitt gamla jag" så otroligt nära och gör sig påmind!

Haft en härlig helg med några jag tycker om, sen kommer "han" och slår undan fötterna på mig igen.. Charmar, lovar och är allmänt underbar.. Hur ska jag veta om "mitt val" är rätt?
Och när jag vet, är det försent då?

Han charmar och får mig att känna mig som en på miljonen, för stunden. Men sen då? Hur ska jag veta vad som gäller när människan sen väljer att tala i gåtor?

Och han då, genomtrevlig och go. Hur gör man ett val övh utan att såra någon? Hur vet jag vad som är bäst för mig?

Ska jag släppa båda och se vad som händer? Eller själv göra ett val och stå mitt kast? Kan man ångra sig?
Åh fy fan... Varför skriver jag ens det här.

Jag säger då det, tacka vet jag hästarna!



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Guffi kör lite både och, haha. "Aha, så här menar du!" "Nej, nu blev det fan jobbigt så jag skitter i det här!" under samma ridpass och det kan variera hej vilt varje minut vissa gånger, men han börjar förstå mer och mer att om han gör som jag vill blir det lättare :)

2012-11-27 @ 15:15:39
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Åh Carro! Jag vill bara krama om dig! <3

Svar: Kom och krama mig då <3 :( Vi måste ju kunna träffas snart <3<3 :o
Carro

2012-11-27 @ 18:53:00
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Ja det tycker jag fan!

Svar: Ja <3
Carro

2012-11-27 @ 20:02:46
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: