Finatjejen <3

Åh, fick två bilder från tävlingen, fotade av RidlärarMalin med hennes medryttare Ericas kamera ^^.
De är iaf jättekul att ha några bilder därifrån, fick ju bara till film själv. Vilket jag tycker är lite roligare att ha privat, men de är ju kul att visa upp lite bilder här på bloggen också! :D
Kan säga att jag är galet nöjd över hur hon ser ut på bilderna och likaså filmen. Känslan i traven var sådär, tyckte hon gick ur form och var springig, visst springer hon på, hon har korta ben. Men på både filmen och bilden så ser det mer än okej ut! :)
Ska bli kul å se sen till våren när jag kan rida ihop henne lite mer om känslan uppepå ryggen kan motsvara de bilderna visar ^^.

IAF, här är bilden jag fick från travmomentet!
Visst är hon bra läcker? :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: