Guldpojken

GAAAH va det kliar i mina ögon just nu.. Måste tänka på annat!
 

Idag fick Bingó komma ut på en långtur (för att vara honom just nu iaf).
Annica red Totte och iom att Kelda vilar får Bingó följa med ist! :) Allt var JÄTTESPÄNNANDE
för han har inte varit där förut ^^. Trots allt var han faktiskt riktigt trevlig att rida, Bingó är ju alltid Bingó liksom (på gott och ont). Kändes pigg men kontrollerbar. Påvägen hem klev han dock på en jättestor sten och linkade till så kraftigt att jag valde att sitta av och gå sista 5min. Han haltade några meter sen gick de över. Måste ju kännas som när man själv typ slår någon tå i ett element/tröskel/trappsteg/bordsben (ja ni fattar). 
Han var iaf mycket nöjd och jag var nöjd med pålle. Vore ju kul om han kunde skrittas ut någon kort sväng lite mer "på riktigt" mot vad vi gjort tidigare, men han får ta den tid han behöver liksom. Jag har ju inte bråttom direkt eller! 
 
Kelda studsar runt på sin energi, på söndag ska hon få springa av sig i linan, sen drar allvaret igång igen :) 
 
 
 
Mattes guldpojke <3
Älskadevännen<3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: