Nu känns det bra

Alltså, jag vet.. Fan va ja tjatar om tävlingen xD
Ursäktar mig lite för de faktiskt, men jävlar! NU ÄR JAG TAGGAD!
Tänkte först rida på vägarna, men ridbanan var äntligen torr (från allt regnande) så valde att rida en sväng där!
Hon var riktigt mjuk och fin i sidorna, lätt att ställa! Allt arbete har gett resultat :D
Skrittade i 15min, joggade lite i trav, ren takt, bra tempo, trevligt påskjut! NÖJD Carro!
Joggade lite i båda varven, "provkörde" ett fyrgångsprogram. Kollade mest av övergångarna. Hon var duktig och gjorde precis som jag sa! Så jag är jättenöjd!
Gjort en deal med mig själv också, för att underlätta för både Kelda och Mig kommer jag att välja att lägga galoppen in/ur en kurva. I värsta fall får vi trava fram till en kurva, och då tar jag det poängavdraget. Vill hellre ha rätt galopp med en säker fattning!. Vi är ute för att lära oss :) 
 
Och i tölten är hon stabil och fin :) JAG ska bara våga trycka på henne lite också! Så hon inte går på halvfart! Men det löser sig! :D
 
 
Fina Kelda idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: