Så kan man också tömma någon på energi...

Känner att jag snart gräver ner mig någonstans och ställer väckarklockan på mitten av April.. eller nått sånt.
För de var så självaste **** va de kan regna? Seriöst?!?
Åkte ut och plockade in mina pållar en timme tidigare, jävla regnhelvete. Ja blir så less, verkligen :(
Förstår inte att de kan regna så, nu vill jag bara ha minusgrader så skiten fryser (iof gärna lite torka innan så vi slipper isbana). Men jag ORKAR inte med leran, regnet, mörkret som är just nu. 
Ja hade tänkt att skritta en sväng på Bingó. Men nej tack i ösregn, hoppas på att de är lite bättre väder imorgon, iaf uppehåll.. Då ska jag nog skritta ut en sväng på Bingó. Men, de lär väl regna som vanligt liksom..
Vilken jävla skithöst!
 
 
 
 
Dags att raka om Bingó också!
Ska nog försöka mig på det imorgon, om de inte regnar vill säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: