Vila

Idag vilar vi oss i form!
Båda hästarna får vila, jag ska strax ut för att mocka och fixa maten!
För jag ska nämligen iväg till pappsens jobb för biltvätt och "lite fix inför besiktning". Bromsarna låter lite, och så ska väl alla lampor kollas igenom hehe :D
Sjukt tråkigt, men bilen är helt seriöst en lerhög. Helt sjukt va skitig den är (det är tur att den är grå iaf....)
Damsuga av invändigt också, så man slipper skämmas hahaha :P 
 
Sen ska lillsläpvagnen kollas också, ska besikta den samtidigt. Suck och stön så tråkigt. MEN va gör man inte? snäll dotter som man är ^^.
Juste, grymma tiden jag fick också (NOT), kvart i 8:a nere i Nynäshamn... Förstår att jag måste gå upp typ halv 7?!? usch! 
 
Sen imorgon blir de stortvätt av allt inför tävlingen! ÅH vad jag ser fram emot just det! De är så mysigt, tvätta hästen, putsa upp all utrustning, packa kassar med allt som ska med osv!. MYS :D 
 
En REN storGrå! :) FIN! <3


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Vill me ha en stor grå.. eller hellre en svart!
...
Hehehe... If u know what i mean ;)

Sv; Meh! Jag vill ju träffa dig så fort som möjligt ju! :o ;D

Ja, hästskrällen.. skällde lite på henne sen försökte hon inte mer, haha!

Svar: FIA, va äre du sitter och skriver! SNUSK! xD
Haha, men fatta va ja menar! xD Du kommer bli något stort inom islandsvärlden! Och då ska jag säga att du faktiskt ridit min(a) hästar :D haha
Carro

2012-10-11 @ 15:35:54
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: