Don't stop the music

Mjo, jag sysselsätter mig. På alla sätt och vis.
Vill inte tänka, vill inte veta, vill inte förstå.. 
Gråter fortfarande i perioder. Stenen i hjärtat är såhär stor, klumpen i magen har tagit bort min hunger..
De är torsdag, och jag förstår inte hur jag ska lösa detta.. 
 
Lägger min energi, fokus och tid på hästarna. Försöker att inte tänka.
Bingó får massor med tid, promenader, barbackaturer och massa mys, gos och rykt. 
Kelda tränas, blir starkare för varje ridpass. Börjar få för sig att hon kan ställa krav tillbaka ;) ston, säger då det!.
Stallet är min lugna zon, och jag är så glad över att jag har det, speciellt vid dessa tillfällen.
 
Idag var de stora "städa undan sommarendagen". ÄLSKAR att jag inte behöver laga ett endaste eksemtäcke :')
och ännu mera älskar jag att Bingó har gått utan eksemtäcke sen början av typ september! Jag kan knappt förstå hur BRA han har varit den här sommaren!. Knappt några sår alls, något litet i svansen en sväng, lite på skapet, annars inget. Manen är helt orörd :') Förutom att täcket har skavt lite vid öronen och vid manken, men de priset betalar jag gärna!. 
Men nu är iaf alla eksemtäcken hemma, det sista ligger i tvättmaskinen sen är sommaren undanstädat (imorgon då, när de torkat klart!). 
Plockat fram vintertäckena nu, hittade faktiskt 2täcken som jag vet är "lite små" på Bingó. och jag hoppas SÅHÄR mycket på att Kelda kan ha dessa!, det ena läcker lite, men med lite mer inpregneringsspray borde de hålla! 
Ska förövrigt förbi Lyckås imorgon, de har sin årliga höstrea! Hoppas jag kan hitta något bra regntäcke då damen hade sönder sitt ena idag.. Såfort de blir liiite för stort för henne så har hon sönder täcket. Måste sitta helt slimmat.. Riktigt irriterande faktiskt!. Så jag hoppas de har lite billiga täcken i strl 115!. 
 
 
Donnan i sitt röda täcke (som än så länge är helt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: