<3

sådär ja, en härlig eftermiddag i stallet blev det!
Kelda och jag tog oss till ridhuset, där vi red lite volspår, men sen hamnade vi på fyrkanten ändå haha
Skrittade iaf fram på voltspår, flyttade in och ut och varvade mellan att rida öppnor och slutor.
Samlade ihop henne lite i en sluta, rakställde och tröck fram i tölt = väldigt läcker tölt! 
Började på voltspår i båda varven innan vi gick ut på 4kanten. Och rackarns, körde lite övergångar både på raktspår och i kurvan, och tillslut kom hon ihop sig riktigt läckert och känslan när hon bara höjer sig är helt otrolig! :D
Och så nöjd hon vart sen då när hon fick sitt beröm haha :D sötnosen!
Körde lite trav också, med en galoppfattning i båda varven. Tog sen lite tölt igen där hon fortsatte med den underbara känslan och där avslutade vi.  Så nöjd! Vilken otrolig häst jag har! :D
 
Bingó och jag tog oss en promenad, mysigt det med! Numera är han ett litet lermonster, han njuter av att få gå naken om man säger som så ;) Hoppas jag kan vänta ett tag till med eksemtäcket! Vore så rackarns skönt!
 
 
Fina gammelman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: