och så lite söndag

Stallet idag igen, morgon och lunch (jag vägrar erkänna att jag är så trött att jag skrev morgon och frukost först.. hehe)
Tanken var ridhuset idag igen med mer genomridning på böjda spår. Men de var en som red lektion där inne, vilket då betyder att jag måste visa hänsyn och flytta på mig, och nej då blir det ingen bra genomridning av Kelda.
Så vi vände och red ut ist. Tog oss runt Timmesrundan för första gången iår!. Geggigt på en del ställen, samt nedfallna träd. Men å va mysigt de var att rida där igen!
Jag njöt nog mer än Kelda iaf, kan tänkbart varit den elakaste matten någonsin som tvingade sin häst ner i vatten och lerpölar! haha
Men ja, de var rätt mysigt iaf :) 
 
Bingó fick besök av sin kompis idag, de hade det säkert jättemysigt de med i solen! :)
 
 
En liten pilotbild från dagens skogstur! :)
Helt klart en väldigt mysig vy ^^. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: