Näste man till rakning

Idag gick jag igenom båda pållarna med klippmaskinen. Bingo fick samma halvklippning och blev genast lite gladare :) även om han rids sporadiskt och bara i skritt så svettas han och blir loj och tråkig. Så halvklippning får han :) 

Kelda blev nakenfis igen som vanligt. Inte satt så mycket päls men fin blev hon iaf ^^. 
Blev en kort skritt och tölttur och hon går från passtakten snabbare och snabbare nu. Matte får bara jobba livet ur sig numera haha :P 

Utöver det är det dags för mig att bege mig mot kiropraktorn. Inga större problem som ja har nu, så jag hoppas hon går snällt på mig idag ;) 



Juste ja, snöade idag så Kelda invigde sitt härliga helhalstäcke :) 


Bingo fick låna Keldas ena täcke sen. 
Vet inte vars ja lagt hans "mellan" täcken :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: