Piggelin

Kelda och jag har bestämt oss, mest jag då kanske. Att lägga traven på hyllan en tid. Tölten har verkligen försämrats och jag får magont när jag tänker på det. Fokus nu ligger på lösgjordhet, skrölt och övergångar skritt-tölt och galopp-tölt. Inte ett enda travsteg under dagens ridpass, dock mycket tråkig tölt bitvis. Visst var hon läcker stundtals men de ska absolut inte vara såhär "illa". Skärpning och en spark i röven!! Vi kan ju faktiskt! 

Bingo fick en liten skrittur och var på väg att dö när stor lastbil skulle köra förbi. Inte okej sa han och gjorde sig redo för att springa hem :o men vi höll oss ifrån det som tur var! 

Imorgon, ridtur av båda och julklappshandel! Tjoho :) 



Den här läckerbiten är varmt välkommen tillbaka!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: