Söndag

Alltså, va oglad man blir när man först vaknar kl 0500 med ett ryck, "Vafan väckarklockan har inte ringt", Eller vänta, nej de är Söndag, åh jag får somna om.. Sover vidare men blir sen strax innan 7 väckt av en kissekatt som absolut tyckte att det var dags att leka... Mycket oglad Carro puttade omkull katten och "tvångskramade" honom, har man tur får det honom att bli lugnt x) Om han blev lugn eller försvann iväg vet jag inte, men somnade om gjorde jag, och vaknade sen vid 1030 :D HUR härligt var inte det då ^^
 
Bingó hade sin nya kompis ute idag, de tog en promenad och longerade lite. 
Kelda och jag red Tornbergavägen fram å tillbaka. Gjorde riktigt fina övergångar till tölt idag, behöll formen riktigt trevligt :) Sniffade lite på skänkelvikning i tölt, bara några steg men superduktig!. Blev lite galopp också, härlig uppförsbacke på den idag! KUL! Gjorde några travövergångar men fick inte ihop henne, blev mest lång och flack, så lät traven vara. Mest tölt, med övergångar, tempoväxlingar och ja, början på lite skänkelvikning :)
Saknar att rida ut i skogen nu! Känns så långt borta när snön ligger så djup :(
 
Men, det blir väl vår här i sthlm någongång också.. Som tur är!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: