Mina mål för 2013

Jag kan känna att jag inte direkt har några stora mål.
Det jag helst vill är att ha kul, leva livet och känna mig nöjd vid dagens slut!
Små mål är klart att jag har!
 
Med Kelda vill jag hitta ett bättre samspel, mer styrka och mer bärighet.
Ridmässigt vore det kul att hitta formen i galoppen!
Kul vore också om vi kunde börja göra lite skolor i både tölt och trav.
Utöver det vill jag bara utveckla det vi redan har! Och HA KUL!
(fast, det har man så fort man sitter upp på den där hästen!)
Jag vill ut och tävla med henne och känna att vi kan hitta en jämn "grundnivå" som vi till 2014 sen kan höjja!
 
Bingó har jag inga "mål" med, jag ska njuta av honom så länge jag bara kan <3
 
Utöver det har jag väl såklart lite personliga mål,
jag vill vara ännu mera bekväm med mig själv!
Jag vill börja träna igen och förlora det sista av min övervikt!
Jag vill göra bra ifrån mig "i skolan" och jag vill hitta ett jobb.
 
Simpla mål, men jag vill ha det "enkelt" flr 2013, mest av allt vill jag bara ha FLYT det här året.
Inga bakslag, och inga orosmoment!
 
 
Jag vill att 2013 ska vara MITT år, där JAG kan få skina!


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja, det är väldigt jobbigt. Men det hade varit lungt där ute och han var mycket lugnare än jag befarat idag, så förhoppningvis går det bra :)

Svar: Va skönt! Vi hade haft väldigt lugnt också, så hästarna hade nästan varit helt oberörda :)
Carro

2013-01-01 @ 17:39:41
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Men det gör du ju oavsett Carro! <3

Svar: Finaste du <3
Carro

2013-01-01 @ 19:01:19
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: