Onsdagen

Äntligen klar med den förbenade svensk uppgiften. Inte en dag försent om man säger som så.. haha
Knåpade klart den imorse, åkte till stallet och red, och läste igenom den nu precis. Nu är den iaf inskickad, och jag får väl komplettera om jag gjort fel eller saknar något! :P
 
Iaf, Kelda vilade idag som planerat.
Först tänkte jag ta en ridtur på Bingó, sen blev jag sugen att arbeta från marken med repgrimman, till att återgå till att bli ridsugen haha. SÅ vi red en sväng. Provade lite på ridbanan först, men de var is under snön på en del ställen och de var läskigt sa Bingó och spände sig, så vi struntade i det och red ut ist. Ca 30min blev det idag. Jättemysigt :)
Idag var han också piggare än igår, smög t.om lite snyggt upp i tölt en sträcka. Pigg ponny? ;) haha
Utöver det var det en kall ridtur, jätteknäppt då de var kallare igår, men det kändes varmare än idag. Skumt hur torrheten i luften spelar in! 
 
Ikväll blir det att plugga lite matte igen, och imorgon är det fullt upp.
Hur kan två skolämnen ta så mycket tid haha :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: