Skolstart

Ja, oj va konstigt de känns!
Första skoldagen idag då, lite disciplin hade jag imorse och klev upp strax efter 9! haha
Började med allt de tråkiga, lämna in en studieförsäkran, läsa på om upplägget, sen drog jag igång. 
Vi får se hur de går helt enkelt. Kan inte annat än göra det som förväntas av mig!
Just nu skriver jag referat. Måttligt road Carro. Menmen!
 
Hästarna fick vila idag, imorgon blir det en liten sväng på Kelda, är det fint väder skrittar vi ut. Annars blir det ridhuset :) 
Och Bingó, mattesmyspojke var på gosigt humör så vi mös en stund i boxen, vem kan gå därifrån när pålle lämnar höet för att lägga huvudet i famnen? Matte hjärta <3
 


Kommentarer
Postat av: Emma | mamma och grisskötare

Oj i min bloggtorka har jag totalt missat att du ska börja plugga! :D Vad har du börjat läsa?

Svar: Jag pluggar just nu Svenska B och C samt Matte A :P i höst är det tänkt att jag ska börja plugga elteknik :) Tanken är att bli säljare/konsult mot fackmän (elektriker i det här fallet ^^)
Carro

2013-01-08 @ 13:53:57
URL: http://nikoba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: