Datordöd

Okej, min dator dog i onsdags och att blogga via mobilen är ju sådär måttligt roande!

Iaf, Kelda har vilat lite i veckan. Red ut i onsdag, mest jogg. Gick igenom alla gångarter och extra plus för traven och galoppen! :)

Torsdagen sen begav vi oss till ridhuset, och det ridpasset vill jag helst glömma. Ingen styrsel hos mig, en sväng ville jag bara sitta av och börja gråta i princip, usch vilken hemsk hemsk känsla! Och fina Kelda som får leva med värdelös matte :(

Sen fick hon vila i fredags och mamma hade hästarna, medans jag glassade på medis med några arbetskamrater! Jättemysigt :) sitta i solen, dricka öl och prata skit! Det var uppskattat! :)

Idag, lite bakis och seg. Men ville få en bättre känsla i ridningen, fortfarande helt nere sen torsdagen!
Idag var ridningen bättre, tölten fick vi någotsånär flyt i, traven nja och galoppen nja. Känner mig rätt otaggad inför tävlingen nästa helg!
Men har flörtat lite med fröken ridlärare och hoppas hon kan drilla mig en gång innan tävlingen.

Morgondagen ska bjuda på sol! Vilket då betyder uteritt och jag hoppas på att få njuta av min fina fina häst! (Dvs jag hoppas jag kan rida och sluta förstöra!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: