Äntligen sovmorgon

Sovmorgon, åh så skönt :')
vakna vid 10 och bara njöt av att inte behöva stressa någonstans! 
Drog ut till stallet vid halv 2.
Jag och Kelda tog oss en sväng runt Bondgårdsrundan, där vi mest skrittade. Fick sitta av en sväng när de låg ett nedfallet träd på våran stig. Sen är ju Kelda den snällaste ever när jag utan någon pall/sten eller så ska försöka klättra upp på henne. Att det liksom nu går att slänga upp mitt ben så högt är helt otroligt, (eller högt, men i den vinkeln har det aldrig gått förut iom min sjuka låsning i höften), sen iom de har jag noll teknik för att komma upp också haha. Men upp kom jag iaf och vi kunde rida vidare :) Blev galopp och lite trav hemåt.
Bingó fick en liten promenad bara. Sen på det hade jag insläppet så alla hästar kom in och jag kunde åka hem.
Lugnt och skönt, precis vad jag behövde idag!
Imorgon har jag stallet hela dagen däremot, men de är smällar man får ta!. De går ju iaf mot ljusare tider, och förhoppningsvis snart även varmare tider!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: