Lite vila

Ja, igår då. Tisdag. Då har hästarna ledigt från mig och stormatte åker ut för att mocka och mata.
Dvs, jag har matte och mamma är så supersnäll att hon fixar mina ponnyhästar! Vad vore jag utan min mamma? eller min pappa för den delen?!?
 
Igår hade vi även finbesök på jobbet, Kungen och Turkiets President var på besök och halva SU var avstängt och de var fullt med poliser samt civilare överallt!. Va är det med oss tjejer och män i uniform? Jag och en arbetskamrat satt och dregglade lite ;) haha
 
Matte sen på kvällen, där jag under tiden fick en spänning i nacken, som sen när jag satte mig i en kall bil och vände bak huvudet för att backa ut övergick till en hederlig nackspärr. ÅH YES vad lovely!

Så efter en natt med nackspärr kändes det lagomt piggt när kl ringde.. Usch!
Och efter en hel dags jobbande med nackspärr som gjorde(GÖR) så ont att man vill spy, så var jag inte alltför sugen att övh taget åka ut till hästarna, ännu mindre rida.. 
Men va gör man inte? hästarna fick iaf mockat och mat, men även en vila idag!
Hoppas på att nackspärren släpper under natten och morgondagen så ska jag se till att rida imorgon ist!.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: