Mina läckerbitar

Kelda och jag red ut en sväng på grusvägarna, töltade en hel del, ställde och böjde på rakt spår. Svårare åt vänster men det gick. Travade lite i en backe och sen blev det galoppträning, eller mer galoppfattningsträning på en mysig grusväg i skogen. Vi red lite fram och tillbaka och körde galopp-trav-skritt-galopp. 
Idag var det mycket svårt att fatta höger galopp, men det gick om man gjorde en riktig fulfattning! 
 
Bingó blev tömkörd idag igen, och busen ville leka och galoppera men underlaget håller inte. Vilket han kände och såg jättebesviken ut. Men maaaatteeee, jag vill ju leka :(
såå söt! Men snart så är väl ridbanan snöfri så man kan låta honom galoppa lite också!
 
 
Bara snön och isen förvinner kan jag nog börja rida igång Bingó lite också
Även om vi aldrig kommer susa fram såhär igen, så kan man strosa lite i skogen iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: