Vårkänslor

Äntligen börjar jag få vårkänslor, våra vägar runtom stallet börjar nu återgå till att vara grusvägar! Lycka!
Bingó och jag tog en snabb promenad på typ 15min, den vägen vi gick var självklart mest isig x) Men den svängen är så bra, annars får man gå så mycket "fram och tillbaka" på samma väg, innan man kan gå i en cirkel typ. 
Bingó var iaf pigg och när han väl fick känna på grusvägen blev han lite till sig och gjorde ett sött krumsprång (samtidigt som han sådär charmigt fes..) Sötnosen <3
SER SÅ FRAM EMOT när de är rena grusvägar överallt, DÅ ska jag försöka rida igång Bingó igen, och framförallt ska jag prova att ha honom som handhäst! 
Så, nu får gärna våren komma!
 
Kelda har förövrigt också vårkänslor. Så som hon far runt i hagen just nu behöver hon ingen motion x) 
Hon har förövrigt några dagars ledigt nu, på fredag blir det nog en liten longering, sen är "vilan" (eller pusthålet kanske man ska kalla det?) över :)
 
 
Typ lite såhär ser det ut i hagen numera x)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, söt dom är :) Vindur hade riktiga vårkänslor och for runt oss i dag, de andra två såg måtligt roade ute och verkade lite less på hans bus :)

Svar: haha, lite så är Bingó när Kelda drar runt, haha. Inte lätt att vara bebis ju bland vuxna tråkisar ;)
Carro

2013-03-06 @ 19:40:35
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: