Fler bilder

Kommit över fler bilder, dessa är fotade av Sofie och jag tackar och bockar över dessa! :)
 
Söt är hon onekligen! :)
 
Läckerbit <3
 
 
Traven är jag nöjd med, lite rusig första halvvarvet, som synes saknas lite bakben men det kommer! :)
 

 
Skritta kan hon, även om det här var lite energifattigt bitvis :) Men avslappnad och fin är hon allt! Trots första gången på banan :D Matte stooolt!
 
 
Söt även om hon blundar ;) haha
 
 
Lite lång och flack blev hon i galoppen på långsidorna, men när jag har lärt mig att rida i galoppen får jag nog ihop henne lika fint på långsidorna som jag faktiskt får ihop henne på kortsidorna! Men helt klart min svagaste länk i ridningen!
 
Nu taggar jag kurs på Söndag (12/5) för Malin (ja, frökenridlärare!), sen är det en "vilohelg", sen är det faktiskt tävling (25/5) ute på Stall Stadsberga i deras fina ridhus! :D efter det en "vilohelg" sen blir det ut till Härings Slott där Vallfari arrangerar tävling (9/6) :) Sen blir det nog tyvärr ett lååångs uppehåll (hela sommaren känns det som), innan de blir tävling igen i höst!. Har det alltid varit såhär dåligt med lättklasstävlingar, eller ÖVH tävlingar i sthlms området? 
Var ju trots allt ett bra tag sen jag tävlade sist..
 
Det får väl helt klart bli mer kurser ist då! Och i höst ser jag fram emot fler tävlingar! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt att du gillade bilderna. Kan hålla med om att det är lite dåligt med lätt klass-tävlingar i år.
Ska också vara med på Västergårdens och Vallfaris tävlingar samt Eidfaxis i juni.

Svar: Va roligt :) då möts vi nog där!
Jag funderar också på att vara med på eidfaxis faktiskt :)
Carro

2013-05-14 @ 21:41:18
URL: http://svalurfravogum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: