På begäran

Här kommer några bilder på när jag rider Kelda på träningen som var den 12/5
Fokusen låg inte på formarbete, "det kan hon redan" (förstå mig rätt), här var det fokus på kontakt, bärighet och lite mer tempo. 
 
Bilderna kommer lite huller om buller. Men vafan ;)
Skrittar lite (framåtlutade och fina ;))
 
 
Skritt har hon iaf, även om jag sitter som en kratta!
 
Travar lite, med en Malin som förklarar något med hela kroppen :D
 
Framåtlutad var det ja!. Snyggt ;)
 
Lite mer tryck och bakben från damen! :)
 
Lite lång
 
 
Sötnosen!
 
Trampar på rätt bra :)
 
Fluff!
 
 
Såhär lycklig är man när man rider den här damen!
 
<3
 
 
 
Lite av de bilderna jag har kommit över.
Dessa har Erica fotat, så snällt! :)
Och jag tackar så ödmjukt över dessa bilder!
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra med massa bilder! Fina ni är, det kommer bli väldigt bra det där tillslut tror jag :) Är Malin dommare? Tycker jag känner igen henne.

Svar: Ja, får vi ihop alla pusselbitar så kommer hon nog bli rätt bra :)Men icke att glömma att hon fortfarande bara är bebis :)
Ja, Malin är domare! :)
Carro

2013-05-19 @ 21:01:45
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Precis, men det syns att hon kan mer :)
Då har jag träffat henne på Krafturtävlingar i Timrå när jag stått i collectingring :)

2013-05-19 @ 21:18:19
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: