Plötsligt händer det

Idag fick gammelmannen åka lite transport, hela vägen till kliniken där det blev 2 sprutor (vaccination) och sen direkt hem. Däremot har matte liten klump i magen då han var lite stapplig båda fram :/ jag orkar seriöst inte!
Hoppas de bara går över. Åker inte ut imorgon iom att jag har skola då. Så onsdag hoppas jag han har bättrat på sig!
 
När jag väl hade transporten med så valde jag att lastträna Kelda också, gick bra. Precis som förra gången vi lasttränade.. Men ja, funkar ju ändå inte när det är "skarpt läge". suck, aja hon gick på, fick lite godis, fick backa halvt ut och sen gå på igen. Sen räckte det. Får väl se hur de går näst nästa helg när vi ska åka igen ;)
 
 
Bingó måttligt road i transporten. Sluta fota matte och ge mig godis ist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: