Sådärja

Ja, idag stod ridhuset på schemat. Sista dagen att rida ett riktigt ridpass på damen innan tävlingen!.
Och vilken känsla vi fick till ibland! Bootsen på och traven kommer som ett brev på posten. De schwunget vill jag få till på tävling! Men nästa år så borde styrkan vara där mer! :)
Töltade på bra, drog sig upp ur formen och ville ila iväg, men fick tillbaka henne och när hon väl kom till arbete där var hon som vanligt riktigt fin!
Lite galopp, trevlig den med. Men där sen måste jag och frökenridlärare lägga lite energi (på mig alltså haha) jag MÅSTE lära mig rida galopp! Till nästa säsong vill jag ha en bättre galoppridning! Sådeså!
 
Imorgon blir det ist en uteritt :) Lite stigar i skogen, lyfta på fötterna och slappna av med lite jogg på grusvägarna.
Torsdag vila och på fredag är det "känna av" dagen. :) Är inte helt hundra taggad, men kul ska det bli ändå!
Så synd att de inte är en riktig tävling :P Men den 9:e är det på ovalbana och allt igen :)
 
Bingó då, fick besök av sin kompis idag, jag var bara där och kände på benet som fortfarande var något svampig baksida kota. Aja, bara vänta och se. Finns ju inte så mycket man kan göra tyvärr!
 
 
Min läckerbit! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: