Underbart taggad

Känner mig helt klart så otroligt tacksam över att ha de hästar jag har.
Mina underbar vänner, vad vore jag utan er? 
 
Kelda och jag tog oss till ridhuset, vi red mest runt på 4kanten, la någon volt då och då. Annars var fokus bara på att få fram henne, hon har inget fel med framåtbjudningen men jag bromsar henne lite omedvetet ibland. Så idag var det liksom "rätt tempo framåt" och rackarns va läcker hon är!
Får jag bara in samma energi i henne på tävlingen sen så är jag riktigt nöjd! Läckert är det iaf att bara sitta och känna hur hästen arbetar genom kroppen och på det bjuder på jättefin aktion!. Är riktigt förväntansfull och vill ha lördag NU!. Vi travade lite, töltade och tog lite galopp. Jättefin verkligen! 
 
Bingó och jag skrittade barbacka på ridbanan i 10min, han frustade så nöjt så nöjt :) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till imorgon! Ska eventuellt åka till Ensta och titta lite vilket kan vara kul att göra när man inte har en häst att tävla med.
Ann skulle vara med på Idi och så några andra som jag känner.

2013-05-03 @ 16:13:48
URL: http://svalurfravogum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: