Ekonomiknapp?

Kelda är pigg! Typ SÅHÄR pigg, och idag hade jag önskat att hon hade just en ekonomiknapp, så man kunde få åka en bensinsnål liten Fiat men just nu är det allt eller inget, och damen brassar på som en bensinslukande Ferrari. Men läcker är hon, utan att tveka! 

Red fram lite ute på vägen med skritt, samla länga och över i trav, lite tölt som var passtaktig för ovanlighetens skull, det kändes ju sådär. Vad hände med min töltdonna? 

Hem och in på banan där vi tog tölten direkt och i höger varv som blivit de starka varvet, var hon trevlig och flöt fint. Om ja hade spöet i innerhanden och därmed kunde peta på innerbak! 
Vänster fick vi en diskussion i. Men hon släppte och vart riktigt fin! Imorgon blir det en lugn uteritt och fredag vila. 

Fr.o.m. Fredagnatt sen är jag ledig i 2veckor, fatta att jag ska njuta av den tiden. Sen drar nya jobbet igång och den utmaningen ser jag fram emot :) 

Pigg frökenfluff idag!



Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Alltså, hon ser ju verkligen ut att ha ännu fluffigare man då hon är klippt! :) (hihi, och så öronen på det)

Svar: Ja :'D älskar hennes öron <3
Carro

2013-11-28 @ 16:34:56
URL: http://meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: