Underbart

Shit, jobbmässigt har den här veckan varit förjävlig! Så mycket att göra :(
Mina axlar strejkar och min rygg värker. Tur jag bokat tid hos kiropraktorn den 11:e! 

Annars då? Varit hurtig och promenerat en hel del. Med utmärkt sällskap också :) Kelda har haft en slapp vecka och Bingo har vilat hela veckan :) 
Kelda har iaf varit mycket fin när vi väl ridit i regnet och de glädjer mig. Dags för kurs snart! Ska bli kul :) 
Äntligen ledigt också, helt sjukt skönt att vara ledig i 3dagar också! Love!! :D 
I helgen blir det middag med fint sällskap, och söndag ev Skansen om de blir fint väder :) 

Jo men bortsett från tungt på jobbet leker livet igen och jag ser fram emot vad som väntar :) 





Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt att höra att livet känns bättre igen :)

Svar: Ja, det är härligt att känna också! :) det är tur att man kommer ur svackorna själv! :)
Carro

2013-11-01 @ 09:58:30
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: