Autopilot?

Livet är lite tungt just nu och vissa saker går bara per automatik. Hur trött jag än är, så är det boxar som ska mockas, höpåsar som ska packas och Kelda som ska motioneras. Även om hennes motion sker sporadiskt och utan större krav så är det ändå energi som ska läggas dit.
 
Igår däremot hade jag en "high" och det blev ett 30min pass på ridbanan. 8Volter i trav, i vänster varv kommer jag åt henne direkt, inner bakben aktiveras i princip från steg ett och hon får ett härligt sväv och gung, i höger varv tar det mig nästan ett halvt varv och ibland nästan ett helt varv innan jag kom åt inner bakben och fick igenom ett sväv och schwung.
Gick sen över och skröltade på 8volter och det gick riktigt bra :) Får bättre överlinje i vänster varv men annars var hon jämn och fin i skröltarbetet :) Svettig som tusan blev hon och det är helt klart dags för årets första rakning. Damen har pälsat på sig riktigt mycket! Nu är det bara matte som ska orka tvätta pålle för att sen raka :)
 
Läckra Kelda i vinterfrillan! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: