I regnet syns inte tårarna

Jag vet, förlåt.. Ännu ett sånt där tråkigt inlägg. But hey, min blogg eller hur?Tänkte att jag inte skulle skriva så mycket mer än att just nu är livet riktigt outhärdligt och på det känns det som att jag bryts ner snabbare och snabbare. Jag orkar snart inget mer, och jag står och väger lite på om jag ska försöka mig på en läkartid. Men vet inte riktigt vad det är jag vill ha hjälp med? Sömntabletter? så man kanske sover mer än 3-4timmar per natt? en sjukskrivning? ja vet inte :/ Kelda och jag red en mysig sväng mellan regnskurarna och jag är så tacksam över att jag har henne. Är så evigt tacksam över att Malin trots allt sa åt mig att provrida damen. Hon är allt jag behöver just nu. Sån lätthet och renhet över henne som får mig så lugn och glad i kroppen. Tävlingen på lördag är helt kravlös och det jag vill ha är två godkända ritter som jag kan känna stolthet över.Kan inte med det jag har i kroppen just nu, gå in för att vinna. Men ett litet äventyr ska vi iaf ha och jag hoppas på en lugn och trevlig dag!.    


Kommentarer
Postat av: MalinS

Men KRAM vännen!

Svar: Tack! :)
Carro

2013-09-17 @ 14:51:09
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: