Ålderskris

Hmm, ja. Lugnt här men min inspiration har varit nere på minus senaste veckorna! Kelda går på halvfart och intresset dalnar lite för tillfället. Så mycket bök med allt att jag i princip ledsnat. Hoppas kursen den 23:e räddar upp det hela, annars känner jag lite för att strunta i höstsäsongen och bara vara. 

Förövrigt då, jo igår kom dagen jag fasat över i ett helt år, dvs min födelsedag. Det räcker nu och jag vill inte bli äldre! 25år är gammalt nog och jag tror väl att den åldersångesten jag haft har påverkat  mitt mående överlag. Nu är det iaf över, och jag hoppas min ångest släpper. Har ju sen de senaste haft sånna dippar, framförallt på jobbet att jag fått svårt att andas och får panikkänslor. Jag hoppas verkligen att allt lättar lite nu och att livet rullar på med ett leende på läpparna. Vi får väl helt enkelt vänta och se. 

Födelsedagen firades iaf med mysfrukost på altan med föräldrar och pojkvän, fortsatte i stallet med barbackatur på Kelda på ridbanan. Mycket fin häst och mycket nöjd matte! Och senare på kvällen kom det folk över för att fira lilla mig. Fina presenter fick jag iaf och det kändes bra att vara omringad av folk jag tycker om. 

Nu är det söndag och snart dags för en till arbetsvecka.. Semester tack! 


Fina tårtan min underbara kusin gjorde <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: